Normy
DIN: 6797 V
PN: -
ISO: -
Materiał i klasa:
stal
Pokrycie:
Podkładki sprężyste ząbkowane stożkowe
Podkładki sprężyste ząbkowane stożkowe z naszej oferty wyróżniają się jakością i solidnością. Rozwiązanie jest popularne w wielu sytuacjach, zapewniając stabilność mocowania sprężynowego. Wykonana z najlepszych materiałów - stal charakteryzuje się bowiem wysoką odpornością na uszkodzenia mechaniczne i negatywny wpływ czynników zewnętrznych. Podkładki DIN: 6797 V doskonale radzą sobie z zabezpieczeniem połączenia przed poluzowaniem lub odkręceniem, co jest dość częstą konsekwencją codziennego użytkowania niezależnie od finalnych warunków eksploatacyjnych. W przypadku prezentowanych w naszej ofercie podkładek dość istotnym czynnikiem wpływającym na ich popularność i zarazem funkcjonalność jest kształt. Precyzyjnie zaprojektowana konstrukcja oraz dodatkowo zęby stożkowe zapewniają satysfakcjonujące wyniki w przypadku zwiększonego obciążenia. Podkładka jest zdolna wytrzymać pod naciskiem dużej masy przez długi czas bez ryzyka uszkodzenia i zniekształcenia.
Zastosowanie podkładek sprężystych ząbkowanych stożkowych
Z uwagi na swoją wytrzymałość i odporność podkładki sprężyste ząbkowane stożkowe mają zastosowanie w środowisku pracy o skrajnych temperaturach. Wykorzystana stal oraz kształt podkładki uniemożliwiają rozszerzanie i kurczenie się materiału pod wpływem skoków temperatur. Dodatkowo zęby zapewniają odporność na skręcanie się elementów, które w wyniku codziennego użytkowania poddawane są ruchom obrotowym. Wszystkie właściwości, którymi charakteryzują się niezbędne podkładki sprężyste ząbkowane stożkowe, są niezbędne przy produkcji maszyn i pojazdów. Prezentowane w naszej ofercie produkty znajdują zatem zastosowanie w przemyśle, motoryzacji i wielu innych branżach, w których elementy mocowania mogą być narażone na wstrząsy czy wibracje prowadzące do cyklicznego luzowania się połączeń śrubowych. Ich wykorzystanie zapewnia solidne mocowanie nawet w skrajnych warunkach, na jakie narażone są materiały biorące udział w produkcji samochodów ciężarowych, gdzie masa konstrukcji jest bardzo wymagająca.