Normy
DIN:
PN:
ISO:
Materiał i klasa:
stal / A2
Pokrycie:
ocynk galwaniczny
Podkładki karoseryjne , błotnikowe
Połączenia śrubowe wymagają właściwie dopasowanych elementów łączenia konstrukcji, gwarantujących stabilizację, trwałość i wytrzymałość. W zależności od finalnego zastosowania wykorzystanych komponentów konieczne jest dopasowanie mocowań z uwzględnieniem nie tylko śrub, gwintów i nakrętek, ale również podkładek, które przez specjalistów są zaliczane do obowiązkowego wyposażenia przy małym lub większym obciążeniu. Do dyspozycji oddajemy między innymi podkładki karoseryjne i błotnikowe, charakteryzujące się doskonale zaprojektowanym kształtem i świetnie przygotowaną instrukcją.
Wysoka odporność i wytrzymałość podkładek
Mimo niewielkich rozmiarów podkładki karoseryjne i błotnikowe są doskonałym separatorem usprawniającym proces łączenia materiału i śruby. Oprócz zwiększenia pola nacisku, a tym samym pełnej stabilizacji, chronią również przed korozją i wszelkimi odkształceniami, które mogą pojawić się w procesie codziennego użytkowania. Eliminacja uszkodzeń mechanicznych, do których najczęściej dochodzi w chwili wykonywania skrętu, zazwyczaj osłabia komponenty, co znacząco wpływa na ich żywotność. Jesteśmy przekonani, że prezentowane elementy wyposażenia z pewnością spełnią oczekiwania nawet najbardziej wymagających klientów.
Wykonane ze stali podkładki karoseryjne i błotnikowe
W naszej ofercie przygotowaliśmy do dyspozycji klientów podkładki karoseryjne i błotnikowe wykonane z dbałością o każdy, nawet najmniejszy szczegół. Największym atutem dostępnych rozwiązań są zastosowane materiały, dzięki którym stabilizacja i odporność na uszkodzenia mechaniczne w obrębie mocowania sukcesywnie wzrasta. Zarówno stal, jak i stal nierdzewna A2 spełniają obowiązujące normy jakości oraz bezpieczeństwa. Dodatkowo w celu zagwarantowania maksymalnej ochrony zastosowano pokrycie z ocynku galwanicznego, chroniącego przed korozją mającą destrukcyjny wpływ na jakość mocowania. Dopasowując odpowiednią podkładkę karoseryjną i błotnikową, specjaliści biorą pod uwagę wiele czynników. Istotny jest rodzaj gwintu, klasa, właściwości, materiał oraz rodzaj powłoki zabezpieczającej. Sprecyzowane potrzeby umożliwiają wykorzystanie elementów stabilizujących połączenia śrubowe w wymagającym środowisku pracy, w szczególności w przemyśle, motoryzacji oraz branży odpowiedzialnej za budowę lub serwisowanie maszyn.